KAN JEG ÆNDRE MIN TILMELDING?
Du kan logge ind på din PARK Prime side ved at gå ind på www.parkstyling.dk - vælge PARK Prime i menuen og dernæst trykke på ’Log ind’, brug din e-mail eller telefon nummer til at logge ind. Så kommer du ind på din side, hvor du kan ændre dine oplysninger, derudover kan du også tilføje og fjerne dine familiemedlemskaber.
KAN JEG ANNULLERE MIN TILMELDING?
Nej, det kan du desværre ikke. Årsagen er, at dit abonnement automatisk bliver aktiveret til at kunne benyttes i alle vores saloner med øjeblikkelig virkning. Du har dog ret til at fortryde købet af dit PARK Prime medlemskab i 14 dage fra tidspunktet for aftalens indgåelse, dvs. fra den dato hvor du afgiver din bestilling, såfremt du ikke har gjort brug af dine medlemsfordele.
JEG HAR IKKE MODTAGET MIN VELKOMSTMAIL?
Hvis du ikke modtager din velkomstmail, skal du først tjekke din ’uønsket e-mail’ eller spam-mappe, da velkomstmailen er autogenereret og derfor kan risikere at havne i disse mapper. Er mailen ikke at finde der, kan du kontakte kundeservice på telefonnummer: +45 82 82 40 50.
ER DET SIKKERT AT TILMELDE MIG ABONNEMENTSBETALING ONLINE?
Vi anvender et af de sikreste online-bestillingssystemer på markedet, og vi gør alt for at forbedre vores software, så vi er sikre på, at vi altid tilbyder den højst mulige sikkerhed. Vi anvender det bedste krypteringssoftware på markedet, Secure Sockets Layer (SSL), som krypterer eventuelle følsomme informationer såsom navn, adresse og kreditkortoplysninger. Dvs. at informationer, som sendes mellem din computer og vores website, ikke kan læses af andre.
HVILKE BETALINGSKORT KAN JEG BRUGE?
Vi tager imod følgende betalingskort:
Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, JCB, American Express
MobilePay